14 June 2015

Pinkpop '15

Maandagochtend. Ik ben uit bed en probeer wakker te worden. Ik moet werken.

Ik ben gebroken. Kensington zit in mijn kop!

Het is twee dagen na mijn pinkpop zaterdag.
Wow!

Ik noem ze niet allemaal op. We kennen de line-up ondertussen wel.
Een stevige line-up was het. Ik heb mij voornamelijk tussen de twee hoofd stages bewogen.
Main- & 3FMstage.
Ik zag voor het eerst, en ja, als fervente luisteraar van 3FM schaam ik mij hier een beetje voor, de mensen achter de muziek van Kensington.

Een jongen met een hoed (Google leerde mij dat het om Eloi Youssef gaat)
en een veer die statisch a la Mark Knopfler (sorry voor de vergelijking maar eerste indruk) op het podium stond en een andere met een trendy baard.
Maar naarmate de show vorderde hield ook iedere vergelijking op.
Mijn GOD! Wat een show! Weergaloos!
Ik moet werken. Ik wil niet. Ik wil terug naar bed. Pinkpop zit in mijn kop!

Anouk! Robbie! Selah Sue! Kensington!
Ik moet wakker worden. Ik denk terug aan het zinderende slot, na het crowd surfen van Eloi.
BAM!
Dat helpt mij wakker te worden...

No comments: