31 January 2012

Steensma... Bob Steensma!

Onze Bob.

Dit artikel vindt zijn oorsprong in een vriendschappelijke relatie die ome Bob ooit kende.
'Zijn naam werd in zijn studietijd in verband gebracht met onze kroonprinses'; aldus Wikipedia.
De geschiedenis is tot op heden geschreven en anders bepaald.

Daar mag ik niet over praten.
Onze huidige vorstin huwde Klaus-Georg Wilhelm Otto Friedrich Gerd von Amsberg.
Beter bekend als Prins Claus.
Op verjaardagen en partijen krijg ik ongevraagd alle informatie die ik niet wil weten.
"Daar mag ik niet over praten!"; hoor ik dikwijls echoën.
Ik ben niet zo geïnteresseerd in geheimen maar soms dan ontkom ik er niet aan.

30 april 2012.
Zo loop ik al maanden rond met de waarheid rond de afgeblazen activiteiten op het Museumplein in Amsterdam op Koninginnedag.
Het jaarlijkse 538-event. Er werd maar over gediscussieerd.
Het blijkt onnodige verspilling van energie te zijn geweest.
Ons Museumplein is ergens anders voor nodig op 30 april 2012.
Hadden ze naar mij gekomen? Dan had ik dit kunnen melden.
Maar niemand vraagt het en ik? Ik mag er niet over praten.

Eberhard van der Laan.
Goed, ik wist dus al dat het 538-event niet door zou gaan. Maar wat de reden is? Weet u het? Te druk?
Teveel aanloop naar het centrum? Plausibele verklaring van meneer Eberhard van der Laan.
Koninginnedag is immers bedoeld voor andere activiteiten? Vrijmarkt en al die blije gezichten.
Primair dus voor Koningshuis-events. Voor onze Koningin of Koning…
Wat de reden is weten slechts een handvol mensen én de familie van Oranje.
Onze burgemeester, de directeur van radio 538 Jan Willem Brüggenwirth en Bob.

De kleur van mijn bloed.
Nu is het grappige dat ik afgelopen week een familiefeestje had. En wie gaf er plotseling acte de présence? Ome Bob!
De spanning was voelbaar. Bob had rode wangetjes en hij probeerde zenuwachtig onzichtbaar te zijn.
Dit was niet onze ome Bob. Zoals gewoonlijk liet ik hem een beetje links liggen.
Hij was per slot van rekening de oorzaak van de kleur van mijn bloed. Het had zo mooi blauw kunnen zijn. Had!

Dit jaar gaat het gebeuren.
Ik negeerde hem een beetje en schonk mijzelf een glas in. Ongewild kreeg ik flarden van het gesprek te horen.
“Ik sprak met Beatrix…”. “2012…”. “Dit jaar gaat het gebeuren”. “Het gaat drukker worden dan ooit op het Museumplein…”.
Ik spitste mijn oren. Hoorde ik het nu goed? Sssttt. En ome Bob vervolgde…; “…maar daar mag ik niet over praten…”

1 comment:

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your papzkes-log.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com